زندگینامه آدولف هیتلر

آدولف هيتلر

آدولف هیتلر پرونده (۲۰ آوریل، ۱۸۸۹ – ۳۰ آوریل، ۱۹۴۵) پیشوای حزب ملی کارگران سوسیالیست آلمان (حزب نازی) و آلمان نازی از ۱۹۳۳ تا ۱۹۴۵. دارای مقاماتی همچون صدر اعظم آلمان، رئیس دولت، و ریاست ایالات، یک دیکتاتور مطلق و سخنرانی با استعداد، هیتلر یکی از مهم‌ترین پیشوایان تاریخ جهان است و به همین دلیل مورد توجه است. مجموعه ارتشی- صنعتی او توانست آلمان را از بحران اقتصادی ناشی از جنگ جهانی اول خارج سازد و قوای تحلیل رفته آلمان را ترمیم نماید و آن را تبدیل به یکی از قدرت‌های برتر اروپا نماید.

هیتلر مبادرت به ایجاد یک آلمان بزرگ نمود. یکی از دلایل اولیه و عمده وقوع جنگ جهانی دوم الحاق اتریش و تهاجم به چکسلواکی و لهستان در ۱۹۳۹ توسط او بود که در نتیجه انگلستان و فرانسه به آلمان اعلام جنگ کردند. جنگی که بین دو قدرت محور و متفقین درگرفت و در طی این مدت خرابی‌های بسیاری در اروپا به وجود آمد. هیتلر به طور مستقیم مسئول هدایت و رهبری سیاست نژادی آلمان نازی، کشتار و سوزاندن جمعی، مرگ و آوارگی میلیون‌ها نفر است.او پس از اینکه متوجه نابودی نیروهای رایش سوم شد، قبل از رسیدن نیروهای ارتش سرخ در پناهگاه زیرزمینی خود در برلین دست به خودکشی زد. اول خارج سازد و قوای تحلیل رفته آلمان را ترمیم نماید و آن را تبدیل به یکی از قدرت‌های برتر اروپا نماید.

هیتلر مبادرت به ایجاد یک آلمان بزرگ نمود. یکی از دلایل اولیه و عمده وقوع جنگ جهانی دوم الحاق اتریش و تهاجم به چکسلواکی و لهستان در ۱۹۳۹ توسط او بود که در نتیجه انگلستان و فرانسه به آلمان اعلام جنگ کردند. جنگی که بین دو قدرت محور و متفقین درگرفت و در طی این مدت خرابی‌های بسیاری در اروپا به وجود آمد. هیتلر به طور مستقیم مسئول هدایت و رهبری سیاست نژادی آلمان نازی، کشتار و سوزاندن جمعی، مرگ و آوارگی میلیون‌ها نفر است.او پس از اینکه متوجه نابودی نیروهای رایش سوم شد، قبل از رسیدن نیروهای ارتش سرخ در پناهگاه زیرزمینی خود در برلین دست به خودکشی زد.

جسد هيتلر وهمسرش اوا براون پس از كشف در حياط خانه اش به آتش كشيده شد.

رضا سراج ، بسیجی ای که بازجو و تواب ساز شد !

رضا سراج با نام مستعار علوی از نیروهای فعال بسیجی بود که توانست در آغاز دوران جوانی پله های ترقی را در نهاد های اطلاعاتی و امنیتی جمهوری اسلامی بسرعت طی کند و از یک مخبر ساده حراست دانشگاه به یک بازجوی تواب ساز و سپس تحلیل گر مسائل سیاسی و امنیتی تبدیل شود .
از سوابق رضا سراج در نهادهای اطلاعاتی و امنیتی ج . ا میتوان به موارد زیر اشاره کرد :
کارشناس امنیتی ( بازجو ) سازمان حفاظت و اطلاعات سپاه پاسداران - سرپرست اداره اطلاعات قرارگاه ثارالله - ریاست سازمان بسیج دانشجویی – همکاری با خبرگزاری فارس و صدا سیمای جمهوری اسلامی در زمینه انجام تحقیقات مرتبط با موضوعات براندازی نرم و جنگ روانی و ناتوی فرهنگی و... اشاره کرد .

اولین باری که نام رضا سراج در محافل خبری مطرح شد باز میگردد به دستگیری های بعد از 18 تیر 78 که وی با نام مستعار حاج آقا علوی به بازجویی و تواب سازی از دانشجویان بازداشتی می پرداخت و یکی از دانشجویان بازداشتی که توانست بعد از آزادی از نقش رضا سراج در تواب سازی دانشجویان پرده بردارد علی افشاری ( از رهبران جنبش دانشجویی ) بود . علی افشاری در گفت‌گو با " مرکز اسناد حقوق بشر ایران " می‌گوید :
“پس از اين‌كه روحيه‌ی خود را به‌دست آوردم ، به قاضی اعلام كردم كه ديگر به سربازجو – که خود را علوی معرفی می‌كرد - پاسخ نمی‌دهم . پس از اين‌كه بريدم ، چشم‌بندم را در بازجويی برمی‌داشتند . چهره‌ی او را ديده بودم . بعدها فهميدم نام او سراج است . سراج الان گه‌گاهی برای خبرگزاری فارس ، مطلب می‌نويسد و در حال حاضر مسئول سازمان بسيج دانش‌جويی است. سراج هرچه سؤال كرد من جواب ندادم . گفتم می‌خواهم بازجوی ديگری بيايد .
مثلا بازجوی من ( آقای سراج ) می‌گفت كه آن‌ها به قاضی دستور می‌دهند كه چگونه تصميم بگيرد و چه بكند ، نه اين‌كه قاضی به آن‌ها دستور دهد که چگونه بازجويی كنند . “

رضا سراج در حال حاضر با چند سایت وابسته به سپاه پاسداران در زمینه نگارش مقالات با محوریت شناسایی و روشهای مقابله با براندازی نرم و جنگ روانی و ... همکاری میکند .

منبع‌ها :
۱. شهادت‌نامه‌ی علی افشاری - مرکز اسناد حقوق بشر ایران
۲. خبرنامه‌ی گویا : درباره‌ی سازمان اطلاعات موازی
۳. روزآنلاین : فراخوانی بسيج به عرصه‌ی انتخابات
۴. خبرنامه‌ی گویا : پاسخی به ابراهيم يزدی - علی افشاری
۵. خبرگزاری فارس : رضا سراج ، رییس سازمان بسيج دانش‌جويی شد
۶. خبرگزاری فارس : نفاق جديد ، جريان‌شناسی درون‌دينی از دوران تأويل - رضا سراج

پوستر - زنان مبارز

آلبوم جدید حبیب : فاطیه من کجایی ؟!

تلاش اعراب برای عربی کردن خلیج فارس – کاریکاتور

عکس‌های منتشر نشده از راهپیمایی 26 خرداد 1388 جنبش سبز


وبلاگ ناخانا - راهپیمایی 26 خرداد سال گذشته چون راهپیمایی روز پیش از آن، 25 خرداد، در اعتراض به تقلب در انتخابات ریاست جمهوری برگزارشد. مردم در راهپیمایی 25 خرداد فریاد می زندند: ” فردا، 5 عصر، میدون ولی عصر”. حکومت که از تصمیم مردم برای حضور در راهپیمایی 26 خرداد مطلع شد از رسانه‌های خود اعلام کرد روز 26 خرداد ساعت 16 حامیان دولت در میدان ولی عصر تجمع خواهند داشت. در این روز هرکه برای حضور در راهپیمایی اعتراضی علیه کودتای انتخاباتی به میدان ولی عصر رفته و حضور حامیان دولت و حکومت را آن جا دیده بود به سمت میدان ونک حرکت کرده بود. نتیجه آن شد که معترضان حدفاصل تقاطع خیابان مطهری – ولی عصر تا پارک وی را به خود اختصاص دادند. در این روز، پس از پایان یافتن راهپیمایی، در خیابان گاندی و اطراف میدان ونک چند نفر از هموطنان ما به دست مآموران حکومتی شهید شدند و یکی از شهدا، پسربچه ای 10 یا 12 ساله بود.

پی‌نوشت: برخی از عکس‌ها را برای مشخص‌نشدن چهره‌ها مات کرده‌ام؛ بنابراین نوشته‌های برخی از پلاکاردها محو شده است. محوشده‌ها را زیر عکس‌ها می‌نویسم.




بر پلاکاردی نوشته شده: “دولت کودتا استعفا استعفا” و بر دیگری نوشته شده: “کدام قانون، اگر قانونی بود احمدی‌نژاد رییس‌جمهور نمی‌شد”





چه‌ کسی از راه شهدا منحرف شده؟ شیوه شهدا برادرکشی بود؟













عکس اعضای سازمان تروریستی بسیج

اعتصاب موشها و گربه های بازار - کاری از آریا

مصباح یزدی : سید علی جون چرا ادعای خدایی نکردی ؟

کارتون - فتوای التزام به ولایت فقیه !

عکس دیدار جعفر پناهی و محمد نوری زاد

عکس های راهپیمایی جنبش سبز در میدان هفتم تیر - خرداد 88










منبع : وبلاگ خاکستر سوزان

اعضای باند حسین منیف اشمر چه کسانی هستند ؟



امیر فرشاد ابراهمیمی - در همین مجال برایتان از حضور عوامل حزب الله لبنان و دست کم از سه عضو سرشناس آنها حسین منیف اشمر و ابو ناصر و نواف نصار ملقب به ابو محمد گفته ام . به نظر من و بسیاری دیگر از پیگیر کنندکان این ماجرا این سه نفر تکه هایی از کوه یخی هستند که اکنون ظاهر شده اند و این ماجرا باید توسط همه حقیقت یابان پیگیری شود .
ماجرا گرچه از سوی دفتر حزب الله لبنان در تهران تکذیب شده است ، یعنی دقیقا جایی که دست کم تا ماه پیش حسین اشمر در آنجا فعالیت می نموده است ، اما این رخداد واضحتر از آن است که با یک تکذیب پرده پوشی شود ، تا چندی پیش در سایت مقاومه که سایت رسمی حزب الله لبنان می باشد در سمت راست آن بنری وجود داشت که مختص علی منیف اشمر که به قمرالاستشهادیون معروف است وجود داشت ، در میان آن عکسها عکسی وجود داشت که خانواده اشمر من جمله همین حسین در دیداری خصوصی در کنارعلی خامنه ای نشسته بودند و مورد تفقد ایشان قرار می گرفتند که اکنون آن صفحه نیست !( آیا کسی میتواند کش آنرا در گوگل پیدا کند ؟) اما عکس حضور در مراسم تشییع جنازه عماد مغنیه از فرماندهان ارشد حزب الله لبنان در بیروت موجود است که در زیر می بینید


عکس زیر را نیزهمه ما دیده ایم و اکنون اگر با دقت بیشتری نگاه کنیم می بینیم که این چهار نفر همین افراد مشهور مورد نظر می باشند ، اما فرد سمت چپ او نیز در تمامی لحظات در کنار این دو است او کیست?

فرد چهارم البته ایرانی است و نامش " کریم بوغانی " است اهل آمل و بزرگ شده روستای دینان است وی عضو نیروی قدس سپاه پاسداران است و در یگان9000 نیروی قدس فعالیت می کند ، به عکسهای دیگر وی نیز نگاه کنید وی همواره یا در کنار این سه لبنانی است و یا مشغول ضبط فیلم و عکس است


محل خدمت نامبرده یعنی یگان نه هزار نیروی قدس پیشتر یعنی تا هشت سال پیش وظیفه اش چیز دیگری بود و اکنون مسئولیت واکنش سریع و ضد خرابکاری در امنیت داخلی است . ستاد این یگان در محل زیر است :

تهران – خیابان ولیعصر – نبش ساختمان ایرنا کوچه مجلسی شماره 8 – با تابلوی : موسسه فرهنگی همت .
اکنون واضح است که مسئولیت برخورد مستقیم با مهندس موسوی بر عهده این یگان و سپاه پاسداران است چرا که در عکسهای تسخیر و پلمپ ستاد مهندس موسوی در قیطیره ما این سه نفر را می بینیم ، در تمامی اعتراضات و تجمعاتی که مهندس موسوی حضور داشته است این چهار نفر را می بینیم ، من جمله عکسهای زیر :





حال از همه جویندگان حقیقت می خواهم این موضوع را ردگیری کنند همانطوریکه در عکسها مشاهده می کنید اینها مسلح و حتا مجهز به بیسیم هم می باشند پس اگر بگوئیم بصورت خودسر و از سر عرق و غیرت دینی اینکار را می کنند بیشتر جوک هست ، من اصلا پا را فراتر از این میگذارم و می گویم همه این حرفها دروغ هست و لبنانی بودن اینها هم ساخته وپرداخته ذهن من هست این چهارنفر کیستند ؟ مشخصات اینها چیست ؟ چرا صدا و سیما که به هر دروغ و اتهام به نیروهای انقلاب اسلامی از سوی ضد انقلاب می پردازد و در برنامه های مختلفش آنرا بررسی می کند این سه نفر را نمی آورد تا مثل بلبل فارسی حرف بزنند و بگویند ایرانی هستند و مشخص شود ما دروغگوئیم ؟ پس سئوال اصلی اینجاست به عرب یا عجم بودنشان اصلا کاری نداریم اینها کیستند ؟ مگر دادستان وقت تهران آقای سعید مرتضوی اعلام نکرد که حمله به ستاد مهندس موسوی در روز انتخابات کار عوامل خودسر و ناشناخته بوده است ؟ چه دلیلی متقن و گویا تری از این که این چهار نفر هم در تسخیر ستاد بوده اند ، هم به ضرب و شتم وحشیانه ملت پرداخته اند ، در روز قدس نیز به خشونت دامن زدند و هم در روز عاشورا با شلیک مستقیم اسلحه کلت ملت را در پل کالج نشانه رفته اند ؟ اینها کیستند ؟ و براستی چه حاشیه امنی است که این روزها گرداگرد این افراد را احاطه کرده است ؟ به سر خط اصلی این نوشتار برمیگردیم "حزب الله لبنان در ازای چه اینگونه خوش رقص می کند ؟ " چرا باوجود بسیج و سپاه و اطلاعات و بقول حضرات آحاد میلیونی عاشقان و جان برکفان ولایت واکنش سریع و سرکوب سازمانی را به نیروهای خارجی واگذار کرده اند ؟ چه سری است که امروزه لبنانی ها محرم تر و خودی تر از نیروهای سرکوبگر داخلی شده اند ؟